Тематичне оцінювання з теми «Дослідники історії» (5 клас)
І рівень (по 1 балу)
1. Справжня невигадана подія – це
історичний…
А) факт,
Б) твір,
В)
дослідник,
Г) образ
2. Уявлення людини про історичного
діяча або подію – це історичний..
А)
міф,
Б) факт,
В) образ,
Г) звичай.
3. Історик,
що ввів назву Україна-Русь :
А) М.Костомаров,
Б) Д.Багалій,
В)
М. Максимович,
Г) В.Антонович
ІІ
рівень (по 1 балу)
4. Перша
жінка - дослідниця історії:
А)
М.Заньковецька,
Б) М.Приймаченко,
В)
Н.Полонська-Василенко,
В) Т.Яблонська
5. Співстав автора та його твір
1) Нестор
2) Д. Яворницький
А) «Історія
запорізьких козаків»,
Б) «Повість минулих літ»
6. Поясни термін: Історичне дослідження – це …
ІІІ рівень (по 1,5 балу)
7. Визнач вид тексту
(науково-популярний чи художній)
А) Спланована
конфіскація (відбирання) врожаю зерна та інших продуктів харчування у селян
представниками радянської влади впродовж Голодомору 1932—33 років призвела до
вбивства селян голодом у мільйонних масштабах..
Б)
Старші зблідли: знайдено буряки і тепер скоро кінець. Оленка притулилася до
матері: «Їсти!..». «Цить, люба дитино, - терпи!». Мирон Данилович глянув на
доню — прозора з лиця, так схудла.
8. Визнач, яку особливість
козацького літопису відображено в його уривку. Використайте фразу Я
думаю….. тому що …
Року 1671.. На цей рік нічого не відшукалося ні
в… літописах, ні в літописних записках..Знайшов я тільки універсал короля Михайла…
Того ж року Дорошенко.. писав такий лист…
ІV рівень (по 2 бали)
9. На основі текстів питання №7
склади невелике повідомлення про голод 1932-1933 рр.
Немає коментарів:
Дописати коментар